Reklamacje i zwroty

Ogólne zasady postępowania reklamacyjnego zawarte są w regulaminie sklepu. Znajduje się w nim również procedura zgłaszania odstąpienia od zawartej umowy - czyli zwrotu towaru. Towary zwracane na podstawie odstąpienia od umowy muszą być w stanie, który umożliwi ich ponowną sprzedaż - czyli nienaruszone, bez śladów używania, w oryginalnym opakowaniu /o ile takie było/.

Prosimy o każdorazowe wcześniejsze uzgodnienie pisemne /mailowe/ przed wysłaniem zwracanych produktów! Przesłanie informacji o zamiarze zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu spełnia warunek zachowania terminu /liczy się nie data odesłania produktu, a zawiadomienie o zamiarze rezygnacji z zakupu/. Wysłanie produktów "w ciemno" bez wcześniejszego uzgodnienia może spowodować problemy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl